16 - 18 april 2010
Veelgestelde vragen
Ik wil alleen op zaterdag komen, kan dat?
Eigenlijk niet, dat zouden we jammer vinden, want er is zoveel
ook op vrijdag en zondag te doen! Maar: het kan wel als je persé
wilt. Je betaalt dan gewoon voor het hele weekend/zonder slapen,
dus voor die ene zaterdag betaal je € 135,00. Je kunt dan niet
deelnemen aan een stroom, uitsluitend 4 losse workshops en
kijken/deelnemen aan de kwartetcompetitie op zaterdagavond.
Lunch en diner op zaterdag zijn dan wel inbegrepen.
Hoe laat begint het vrijdag?
De eerste sessies van de stromen beginnen om 20.30 uur. Je bent
vanaf 16.00 uur welkom in De Beukenhof. Tegen betaling kun je daar
ter plekke een lichte avondmaaltijd kopen (brood, soep). We
adviseren je om er uiterlijk 19.30 uur te zijn.
Ik wil graag een eenpersoonskamer met bad en douche, kan dat?
Helaas kan dat niet in De Beukenhof. De Beukenhof heeft 2, 3, 4, 5
en 6-persoonskamers, waarvan sommige met douche/toilet. De meeste
kamers hebben geen eigen badkamer, en moeten een centrale badkamer
met een paar kamers delen.
Voor deelnemers die niet al te ver weg wonen, is er uiteraard altijd
de mogelijkheid om thuis te gaan slapen/ontbijten. In dat geval
betaal je € 135,00
Moet mijn hele koor deelnemen?
Nee, je neemt als individueel zangeres deel, maar uiteraard is je
hele koor van harte welkom!
Is er ook tijd voor een afterglow?
Wat is een barbershop evenement zonder afterglow? Op vrijdag- en
zaterdagavond is er voldoende ruimte om heerlijk te afterglowen.
Drankjes zijn aan de bar te koop. Het is niet toegestaan in de
bars/afterglow ruimtes eigen meegebrachte drankjes te nuttigen. Er
zijn consumptiebonnen te koop bij de info-balie. Op zondagochtend
kunnen eventueel niet gebruikte consumptiebonnen worden ingeleverd,
waarvoor geld terug betaald wordt. Na afloop van het HaCo worden
geen consumptiebonnen meer teruggenomen.
Hoe weet ik of ik voor mijn eerste of tweede keuzes ben
ingeschreven?
Na 1 februari zijn alle aanmeldingen binnen, en maken wij de
definitieve indeling. Daarna wordt per koor teruggekoppeld wie aan
wat kan deelnemen. Als wij eerder vragen aan je hebben, mailen we
je. En dat kun jij natuurlijk ook doen.
Hoeveel en wanneer moet ik betalen?
Het weekend kost € 150,00 (als je niet blijft slapen/ontbijten
€135,00). Betaal dit het liefst meteen bij inschrijving op het
bankrekening nummer van Holland Harmony te IJsselstein: nr. 18 36 32
621, onder vermelding van Haco2010 en JE NAAM. Betaling moet
uiterlijk 1 februari 2010 binnen zijn. Ontvangst van de betaling is
de definitieve aanmelding.
Wat is in die 150 euro inbegrepen?
Deelname aan de stromen en workshops van je keuze, zaterdagavond
kwartetcompetitie en zondagmiddag show.
Twee overnachtingen, twee ontbijten, twee lunches, 1 diner, koffie
en thee overdag in de pauzes.
Is 150 euro niet een beetje veel?
In totaal is met Haco een bedrag van een kleine € 35.000 gemoeid.
Zelfs met een bedrag van 150 euro per deelnemer aan eigen bijdrage
verwachten we dat we de bijdragen van sponsoren, subsidiënten en
Holland Harmony zelf hard nodig hebben! Een heel weekend les krijgen
van toppers als Cindy Hanssen, Remix, Stuart Sides, Martin Ford, Rob
van der Meule, Peter Iseger, Wil Saenen, Ineke van Uxem, Jurate
Haasdijk en nog vele anderen.... dan is 150 euro echt niet duur!
Ik las iets over lakens en handdoeken???
Er liggen dekens en kussens op de bedden, maar voor lakens en een
sloop moet je zelf zorgen. Je kunt ook je eigen dekbed met overtrek
meebrengen, of een slaapzak. Je moet je eigen bed op maken. Er zijn
ook geen handdoeken. Die moet je dus ook zelf meenemen.
Ik heb me opgegeven voor een bepaalde workshop, maar ik wil
toch liever..... kan dat nog?
Tot 1 februari mag je nog van gedachten veranderen. Stuur ons dan
het gewijzigde formulier opnieuw op en zet in je mail dat je al
eerder een formulier stuurde, maar dat je nu een nieuwe hebt
gemaakt. En bedenk je je pas op het HaCo zelf: geen nood, er is een
ruilbeurs.
Kan ik annuleren?
Tot 1 februari 2010 mag je nog annuleren als je nog niet betaald
hebt. Als je al betaald hebt, is annuleren niet meer mogelijk. Let
op: je betaling moet binnen zijn om je aanmelding definitief te
maken. Holland Harmony restitueert geen betalingen, niet vooraf en
ook niet achteraf. Indien nodig dien je zelf een
annuleringsverzekering af te sluiten.
Het lukt mij niet om het aanmeldingformulier te openen of te
versturen.
Belangrijk is om het formulier eerst op jouw eigen computer op te
slaan!
Klik met je rechtermuisknop op het
Excel formulier
en
kies voor "doel opslaan als / save link as / save target as". Bewaar het formulier in je eigen documentenmap
op je pc.
Dubbelklik op het opgeslagen document en vul het in met Microsoft
Excel (we gaan er van uit dat Microsoft Excel op jouw pc staat).
Bewaar het resultaat weer op je pc, want dat ingevulde formulier wil
je voor je eigen naslag bewaren en ga je zo dadelijk versturen.
Mocht je geen Excel hebben, vraag dan aan iemand van je koor of
kwartet of zij het voor jou wilt invullen. Of installeer
het gratis Open Office pakket.
Om een indruk te krijgen van het formulier kun je
een PDF-versie
downloaden die met de
gratis
Adobe-reader gelezen kan worden. Maar let op: het
aanmeldingsformulier moet uiteindelijk met Excel ingevuld worden!
Stuur na het invullen een email aan
haco-aanmelding@hotmail.com en voeg het met Excel ingevulde
formulier als bijlage bij. Eventuele vragen, opmerkingen en
aanvullingen graag in de mail zetten. Vergeet niet je
koornaam/kwartetnaam in te vullen, want de formulieren worden per
koor/kwartet geselecteerd en teruggekoppeld aan de coördinator in je
koor/kwartet.
Staat jouw vraag hier niet bij?
Dan kun je ons natuurlijk altijd mailen of bellen. Zie
hiervoor de pagina Contact. |
|