Tree Menu


16 - 18 april 2010

Veelgestelde vragen

Ik wil alleen op zaterdag komen, kan dat?
Eigenlijk niet, dat zouden we jammer vinden, want er is zoveel ook op vrijdag en zondag te doen! Maar: het kan wel als je persé wilt. Je betaalt dan gewoon voor het hele weekend/zonder slapen, dus voor die ene zaterdag betaal je € 135,00. Je kunt dan niet deelnemen aan een stroom, uitsluitend 4 losse workshops en kijken/deelnemen aan de kwartetcompetitie op zaterdagavond. Lunch en diner op zaterdag zijn dan wel inbegrepen.

Hoe laat begint het vrijdag?
De eerste sessies van de stromen beginnen om 20.30 uur. Je bent vanaf 16.00 uur welkom in De Beukenhof. Tegen betaling kun je daar ter plekke een lichte avondmaaltijd kopen (brood, soep). We adviseren je om er uiterlijk 19.30 uur te zijn.

Ik wil graag een eenpersoonskamer met bad en douche, kan dat?
Helaas kan dat niet in De Beukenhof. De Beukenhof heeft 2, 3, 4, 5 en 6-persoonskamers, waarvan sommige met douche/toilet. De meeste kamers hebben geen eigen badkamer, en moeten een centrale badkamer met een paar kamers delen.
Voor deelnemers die niet al te ver weg wonen, is er uiteraard altijd de mogelijkheid om thuis te gaan slapen/ontbijten. In dat geval betaal je € 135,00

Moet mijn hele koor deelnemen?
Nee, je neemt als individueel zangeres deel, maar uiteraard is je hele koor van harte welkom!

Is er ook tijd voor een afterglow?
Wat is een barbershop evenement zonder afterglow? Op vrijdag- en zaterdagavond is er voldoende ruimte om heerlijk te afterglowen. Drankjes zijn aan de bar te koop. Het is niet toegestaan in de bars/afterglow ruimtes eigen meegebrachte drankjes te nuttigen. Er zijn consumptiebonnen te koop bij de info-balie. Op zondagochtend kunnen eventueel niet gebruikte consumptiebonnen worden ingeleverd, waarvoor geld terug betaald wordt. Na afloop van het HaCo worden geen consumptiebonnen meer teruggenomen.

Hoe weet ik of ik voor mijn eerste of tweede keuzes ben ingeschreven?
Na 1 februari zijn alle aanmeldingen binnen, en maken wij de definitieve indeling. Daarna wordt per koor teruggekoppeld wie aan wat kan deelnemen. Als wij eerder vragen aan je hebben, mailen we je. En dat kun jij natuurlijk ook doen.

Hoeveel en wanneer moet ik betalen?
Het weekend kost € 150,00 (als je niet blijft slapen/ontbijten €135,00). Betaal dit het liefst meteen bij inschrijving op het bankrekening nummer van Holland Harmony te IJsselstein: nr. 18 36 32 621, onder vermelding van Haco2010 en JE NAAM. Betaling moet uiterlijk 1 februari 2010 binnen zijn. Ontvangst van de betaling is de definitieve aanmelding.

Wat is in die 150 euro inbegrepen?
Deelname aan de stromen en workshops van je keuze, zaterdagavond kwartetcompetitie en zondagmiddag show.
Twee overnachtingen, twee ontbijten, twee lunches, 1 diner, koffie en thee overdag in de pauzes.

Is 150 euro niet een beetje veel?
In totaal is met Haco een bedrag van een kleine € 35.000 gemoeid. Zelfs met een bedrag van 150 euro per deelnemer aan eigen bijdrage verwachten we dat we de bijdragen van sponsoren, subsidiënten en Holland Harmony zelf hard nodig hebben! Een heel weekend les krijgen van toppers als Cindy Hanssen, Remix, Stuart Sides, Martin Ford, Rob van der Meule, Peter Iseger, Wil Saenen, Ineke van Uxem, Jurate Haasdijk en nog vele anderen.... dan is 150 euro echt niet duur!

Ik las iets over lakens en handdoeken???
Er liggen dekens en kussens op de bedden, maar voor lakens en een sloop moet je zelf zorgen. Je kunt ook je eigen dekbed met overtrek meebrengen, of een slaapzak. Je moet je eigen bed op maken. Er zijn ook geen handdoeken. Die moet je dus ook zelf meenemen.

Ik heb me opgegeven voor een bepaalde workshop, maar ik wil toch liever..... kan dat nog?
Tot 1 februari mag je nog van gedachten veranderen. Stuur ons dan het gewijzigde formulier opnieuw op en zet in je mail dat je al eerder een formulier stuurde, maar dat je nu een nieuwe hebt gemaakt. En bedenk je je pas op het HaCo zelf: geen nood, er is een ruilbeurs.

Kan ik annuleren?
Tot 1 februari 2010 mag je nog annuleren als je nog niet betaald hebt. Als je al betaald hebt, is annuleren niet meer mogelijk. Let op: je betaling moet binnen zijn om je aanmelding definitief te maken. Holland Harmony restitueert geen betalingen, niet vooraf en ook niet achteraf. Indien nodig dien je zelf een annuleringsverzekering af te sluiten.

Het lukt mij niet om het aanmeldingformulier te openen of te versturen.
Belangrijk is om het formulier eerst op jouw eigen computer op te slaan!
Klik met je rechtermuisknop op het Excel formulier  en kies voor "doel opslaan als / save link as / save target as". Bewaar het formulier in je eigen documentenmap op je pc.
Dubbelklik op het opgeslagen document en vul het in met Microsoft Excel (we gaan er van uit dat Microsoft Excel op jouw pc staat). Bewaar het resultaat weer op je pc, want dat ingevulde formulier wil je voor je eigen naslag bewaren en ga je zo dadelijk versturen.
Mocht je geen Excel hebben, vraag dan aan iemand van je koor of kwartet of zij het voor jou wilt invullen. Of installeer het gratis Open Office pakket.
Om een indruk te krijgen van het formulier kun je een PDF-versie downloaden die met de gratis Adobe-reader gelezen kan worden. Maar let op: het aanmeldingsformulier moet uiteindelijk met Excel ingevuld worden!
Stuur na het invullen een email aan haco-aanmelding@hotmail.com  en voeg het met Excel ingevulde formulier als bijlage bij. Eventuele vragen, opmerkingen en aanvullingen graag in de mail zetten. Vergeet niet je koornaam/kwartetnaam in te vullen, want de formulieren worden per koor/kwartet geselecteerd en teruggekoppeld aan de coördinator in je koor/kwartet.

Staat jouw vraag hier niet bij?
Dan kun je ons natuurlijk altijd mailen of bellen. Zie hiervoor de pagina Contact.

 

 

 


last update: 15-01-2010