Tree Menu


30 maart - 1 april 2012

Veelgestelde vragen

Ik wil alleen op zaterdag komen, kan dat?
Nee, want hét item waar het om draait tijdens deze HaCo, the big Q-Experience, start in kleine koren op vrijdagavond, waarin iedere deelnemer verplicht gaat deelnemen.

Hoe laat begint het vrijdag?
De eerste sessies van mini Q-koren beginnen om 20.30 uur. Je bent vanaf 18.00 uur welkom in De Beukenhof. Let op: er is geen gelegenheid om dan nog te eten in De Beukenhof. Zorg dat je iets gegeten hebt, of iets bij je hebt!

Ik wil graag een eenpersoonskamer met bad en douche, kan dat?
Helaas kan dat niet in De Beukenhof. De Beukenhof heeft 2, 3, 4, 5 en 6-persoonskamers, waarvan sommige met douche/toilet. De meeste kamers hebben geen eigen badkamer, en moeten een centrale badkamer met een paar kamers delen.

Moet mijn hele koor deelnemen?
Nee, je neemt als individueel zangeres deel, maar uiteraard is je hele koor van harte welkom!

Is er ook tijd voor een afterglow?
Wat is een barbershop evenement zonder afterglow? Op vrijdag- en zaterdagavond is er voldoende ruimte om heerlijk te afterglowen. Drankjes zijn aan de bar te koop. Het is niet toegestaan in de bars/afterglow ruimtes eigen meegebrachte drankjes te nuttigen. Er zijn consumptiebonnen te koop bij de info-balie. Op zondagochtend kunnen eventueel niet gebruikte consumptiebonnen worden ingeleverd, waarvoor geld terug betaald wordt. Na afloop van het HaCo worden geen consumptiebonnen meer teruggenomen.

Hoe weet ik of ik voor mijn eerste of tweede keuzes ben ingeschreven?
Na 1 februari zijn alle aanmeldingen binnen, en maken wij de definitieve indeling. Daarna wordt per koor teruggekoppeld wie aan wat kan deelnemen. Als wij eerder vragen aan je hebben, mailen we je. En dat kun jij natuurlijk ook doen.

Hoeveel en wanneer moet ik betalen?
Het weekend kost € 155,00. Als je nog geen lid van Holland Harmony bent, kost de deelname € 30,00 meer. Betaal het door jou te betalen bedrag het liefst meteen bij inschrijving op het bankrekening nummer van Holland Harmony te IJsselstein: nr. 18 36 32 621, onder vermelding van Haco2012 en JE NAAM. Betaling moet uiterlijk 1 februari 2012 binnen zijn. Ontvangst van de betaling is de definitieve aanmelding.

Wat is in die 155 euro inbegrepen?
Deelname aan de koren en workshops van je keuze, zaterdagavond kwartetcompetitie en zondagmiddag het songfestival.
Twee overnachtingen, twee ontbijten, twee lunches, 1 diner, koffie en thee overdag in de pauzes.

Is 155 euro niet een beetje veel?
In totaal is met Haco een bedrag van een kleine € 35.000 gemoeid. Zelfs met een bedrag van 155 euro per deelnemer aan eigen bijdrage verwachten we dat we de bijdragen van sponsoren, subsidiënten en Holland Harmony zelf hard nodig hebben! Een heel weekend les krijgen van toppers als ReMix, Stuart Sides, Rob van der Meule, Dale Kynaston, Peter Nugent, Rob Campbell en vele anderen.... dan is 155 euro echt niet duur!

Ik las iets over lakens en handdoeken???
Er liggen dekbedden en kussens op de bedden, maar voor een onderlaken, dekbedovertrek en een sloop moet je zelf zorgen. Je kunt ook je eigen dekbed met overtrek meebrengen, of een slaapzak. Je moet je eigen bed op maken. Er zijn ook geen handdoeken. Die moet je dus ook zelf meenemen.

Mocht je dit allemaal vergeten zijn: tegen betaling van € 7,50 kun je bij de infobalie van HaCoTeam alsnog een linnenpakket huren met lakenpakket en handdoeken.

Mag ik met ons kwartet deelnemen aan de competitie op zaterdagavond als ik geen HaCo deelnemer ben?
Ja, dat mag als jullie kwartet een bij Holland Harmony ingeschreven kwartet is (voor 1 februari 2012 ingeschreven). De leden van het kwartet die niet aan het HaCo deelnemen betalen dan € 10,00 per persoon voor deelname aan de competitie op zaterdag (overmaken op het bankrekening nummer van Holland Harmony onder vermelding van Kwartetlid competitie/niet HaCo 2012, je naam en je kwartetnaam). De winnaar(s) van de competitie worden uitgenodigd om tijdens het Songfestival op zondagmiddag op te treden. Hou hier dan rekening mee. De leden van het kwartet die niet aan het HaCo deelnemen zijn op zaterdagavond na het diner welkom.

Ik heb me opgegeven voor een bepaalde workshop, maar ik wil toch liever..... kan dat nog?
Tot 1 februari mag je nog van gedachten veranderen. Stuur ons dan het gewijzigde formulier opnieuw op en zet in je mail dat je al eerder een formulier stuurde, maar dat je nu een nieuwe hebt gemaakt.

Kan ik annuleren?
Tot 1 februari 2012 mag je nog annuleren als je nog niet betaald hebt. Als je al betaald hebt, is annuleren niet meer mogelijk. Let op: je betaling moet binnen zijn om je aanmelding definitief te maken. Holland Harmony restitueert geen betalingen, niet vooraf en ook niet achteraf. Indien nodig dien je zelf een annuleringsverzekering af te sluiten.

Het lukt mij niet om het aanmeldingformulier te openen of te versturen.
Belangrijk is om het formulier eerst op jouw eigen computer op te slaan!
Klik met je rechtermuisknop op het Excel formulier  en kies voor "doel opslaan als / save link as / save target as". Bewaar het formulier in je eigen documentenmap op je pc.
Dubbelklik op het opgeslagen document en vul het in met Microsoft Excel (we gaan er van uit dat Microsoft Excel op jouw pc staat). Bewaar het resultaat weer op je pc, want dat ingevulde formulier wil je voor je eigen naslag bewaren en ga je zo dadelijk versturen.
Mocht je geen Excel hebben, vraag dan aan iemand van je koor of kwartet of zij het voor jou wilt invullen. Of installeer het gratis Open Office pakket.
Om een indruk te krijgen van het formulier kun je een PDF-versie downloaden die met de gratis Adobe-reader gelezen kan worden. Maar let op: het aanmeldingsformulier moet uiteindelijk met Excel ingevuld worden!

Stuur na het invullen een email naar aanmeldinghaco2012@hotmail.com (dus NIET naar haco2012@hollandharmony.nl) en voeg het met Excel ingevulde formulier als bijlage bij. Eventuele vragen, opmerkingen en aanvullingen graag in de mail zetten. Vergeet niet je koornaam/kwartetnaam in te vullen, want de formulieren worden per koor/kwartet geselecteerd en teruggekoppeld aan de coördinator in je koor/kwartet.

Staat jouw vraag hier niet bij?
Dan kun je ons natuurlijk altijd mailen of bellen. Zie hiervoor de pagina Contact.

 

 

 


last update: 29-12-2011