Inschrijving en registratie

Inschrijvingsprocedure
– Ieder bij Holland Harmony aangesloten koor of kwartet kan zich voor de Holland Harmony competitie 2019 aanmelden via het AANMELDFORMULIER per GROEP (volgt nog)
– Aanmeldingen kunnen gedaan worden vanaf 1 juli t/m 30 september 2018.
– Ook Holland Harmony heeft zich te conformeren aan de nieuwe AVG wet die is ingegaan per 25 mei 2018. Dit heeft tot gevolg, dat een aanmelding pas een officiële inschrijving wordt na ontvangst van de AVG toestemmingenlijst (toestemming voor gebruik gegevens voor mailings, naambadges, maar m.n. maken en gebruik van foto’s, geluid- en video opnamen). Op dit formulier moet IEDER koor/kwartet lid dat deel gaat nemen aan de conventie zijn/haar handtekening geplaatst hebben. Alleen bij 100% toestemming van de individuele deelnemers kan de groep ingeschreven worden. Het is voor Holland Harmony onmogelijk op individuele wensen in te gaan omtrent maken en gebruiken van beeld- en geluidsmateriaal. Voor meer informatie lees het privacyreglement van Holland Harmony.

Registratie deelnemers per groep
Vanaf eind juli/augustus krijgt de contactpersoon van de groep een unieke toegangscode met wachtwoord voor de individuele registratie van de koor/kwartetleden. Deze blijft geldig tot 15 oktober 2018. Op basis van de dan ingevulde gegevens wordt de factuur opgesteld en verstuurd naar het opgegeven factuuradres.
Na die datum kunnen evt. wijzigingen alleen nog maar doorgegeven worden via het e-mailadres: registrationforconvention2019@hollandharmony.nl

Naamswijzigingen in de registraties na 15 oktober
Bijvoorbeeld: koorlid-A wordt vervangen door koorlid-B.
Dat kan zonder kosten tot 1 februari 2019. Omdat de badges na 1 februari 2019 gedrukt worden, berekenen wij daarna per wijziging (of combinatie van wijzigingen) € 10 door.

Toevoegen nieuwe registraties na 15 oktober
Het blijft mogelijk na 15 oktober nieuwe leden te registreren. Daarvoor zullen wij geen wijzigingskosten in rekening brengen, mits de opgave wordt gedaan per e-mailvoor 1 februari 2019, onder vermelding van de volledige naam en de stemsoort.
De conventiepenningmeester voegt die nieuwe registraties toe op de registratiewebsite en stuurt je een aanvullende rekening voor de extra registraties.
De contactpersoon van de groep kan steeds met de eerder verstrekte inloggegevens op de registratiewebsite de geregistreerde personen checken.

Kosten
Registratiekosten zijn €115,- per deelnemer. Hiermee heb je tevens toegang tot alle competities, shows en workshops gedurende het hele weekend.
Op 1 november 2018 dient de betaling van de registratiekosten binnen te zijn.

Annuleringsverzekering
Iedereen die zich heeft opgegeven, heeft de bedoeling de conventie bij te wonen. In de praktijk blijkt dat door onvoorziene omstandigheden (bijvoorbeeld opzegging van lidmaatschap, maar ook ziekte of ernstige familieomstandigheden) een aantal mensen toch niet kan deelnemen. Hoe vervelend ook: door de zakelijke verplichtingen die wij met andere partijen zijn aangegaan, is restitutie niet mogelijk. Daarom ons vriendelijke doch dringende advies: sluit een annuleringsverzekering af!

Registratie bezoekers – kaartverkoop
Het is, net als voorgaande jaren, mogelijk als bezoeker toegangskaarten voor de aparte onderdelen te kopen of een bezoekers passe-partout.

Kwartettencompetities vrijdag € 20,-
Korencompetities zaterdag € 20,-
Show vrijdagavond € 20,-
Show zaterdagavond € 25,-
Show zondagmiddag € 20,-
Passe-partout € 90,-

Dit is ook de plek om de kaart(en) te regelen voor bijvoorbeeld je scout.

Kaarten bestel je hier (vanaf 15 oktober 2018)

Uitgifte
Alle badges worden toegestuurd naar de contactpersoon van de groep eind februari begin maart 2019.
Toegangskaarten worden, na betaling, opgestuurd vanaf medio januari 2019.
Buitenlandse gasten kunnen badges/toegangskaarten ophalen tijdens het conventie weekend, bij deinformatiedesk, in kamer 20.

Vragen
Heb je nog vragen na het doorzoeken van deze informatie specifiek over de inschrijving, registratie en kaartverkoop, stel deze dan gerust via het contactformulier (volgt nog).