Nuttige tijdschema’s (d.d. 5 maart 2019)
Door diverse omstandigheden is het altijd mogelijk dat er wijzigingen in het schema op kunnen treden. Check altijd de laatste versie!
d.d. 9 maart: toevoeging Powercoachings schema
d.d. 12 maart: aanvulling en wijzigingen in Powercoachings schema specifiek voor kwartetten
Door de keuze, naar aanleiding van de wens van deelnemers, te voorzien in een langere coachingsduur per powercoaching, wordt het schema een puzzel die op geen enkele wijze zonder ‘ja maar, liever’ kan blijven. Zeker nu met een behoorlijk aantal deelnemers in meerdere combinaties in kwartetten, en kwartetten en koren. We hebben ook rekening te houden dat de coachings worden gedaan door de zes juryleden, die al een zeer intensieve taak hebben gedurende de hele dag!
We doen ons uiterste best iedereen zo goed mogelijk in te plannen. We vragen een ieders medewerking hierin, zodat iedereen op een fijne manier, met een beetje inschikken links en rechts, van de coaching kan genieten. Wij kennen niet de afspraken wb voorbereiding van de koren die nog in de competities staan op zaterdag. Daar kunnen we dus ook slechts in algemene zin rekening mee houden. Ervaar je het tijdstip als lastig, kijk dan of je kunt ruilen met een ander kwartet. Als jullie beiden akkoord zijn, laat het ons dan weten zodat we de wissel in het schema kunnen maken.
d.d. 23 maart: wijziging line-up zondag show
Try-Out Kwartetten op donderdagavond | |||
Competitieschema | vrijdag | zaterdag | |
Show | vrijdag | zaterdag | zondag |
Powercoachings | |||
Lipdub sessies |
2019 Convention Song “I’m Still Standing”
De bladmuziek en teach tracks zijn te benaderen via deze afgeschermde pagina (i.v.m. legalisaties).
Het wachtwoord is gestuurd naar de conventie contactpersoon van je koor of kwartet, als je koor/kwartet deelneemt aan de conventie of als gast optreedt tijdens de conventie.
Sheet music and teach tracks are available at this protected page.
The password has been sent to your convention contact of your chorus or quartet, if your chorus/quartet is a participant or guest at the convention.
Plattegrond podium – Stage Plan
Voor het maken van de kooropstellingen en spetterende performance plannetjes willen we jullie graag informeren over het geplande plattegrond van het podium.

Er zullen 10 4-traps risers met back rail neergezet worden.

NB1: langs de zijkanten is geen ruimte beschikbaar.
NB2: het kan altijd zo zijn dat, door aan/afwezigheid van ophangpunten voor de diverse zaken, het podium in totaal of de risers op het podium iets verschoven moeten worden, waardoor afmetingen iets af kunnen wijken.
NB3*: in de kwartetten competitie worden voor de risers doeken gehangen, zodat een meer intieme sfeer gecreëerd kan worden.
NB4: tijdens de korencompetitie sluiten de toneelgordijnen tussen de twee optredens van deelnemers. De gordijnen hangen net vóór het podium. Tijdens de kwartetten competitie en gedurende alle shows blijven de gordijnen continu open.
* Toelichting NB3

Beeldpresentatie decorkleuren en opzet podium
Stage plan
We would like to provide you with the following information on the stage plan for Convention 2019.
On stage there will be 10 4-step risers with back rail (see picture above).
Further, please take the following into account for planning your stacking and/or performance package.
NB1: there is no free space at both sides, left and right.
NB2: take good note that all dimensions are to be interpreted as indicative. Deviations can always occur in order to create the best results on stage, esp. due to possibilities to place the stage lights.
NB3: curtains will be placed in front of the risers during the quartet contest to create a more intimate ambiance.
NB4: during the chorus contest we close curtains between performances. The curtains will hang just in front of the stage. During the quartet contest and every show the curtains remain open all the time.
Promotiepakket
Makkelijk te downloaden. Wil je meer info? Mail naar Holland Harmony Conventie 2019
Programma en Gasten Special
vol leuke en interessante informatie over de gasten in de shows, en mic warmers en mic coolers in de competitie.
Posters van de shows
in .jpg
Vrijdagshow “Fantabulouzzz!” Zaterdagshow “Colors of Music” Zondagshow “A Dutch Treat”
in .pdf
Afbeeldingen voor op sociale media
Kwartetten competitie Koren competitie
Vrijdagshow “Fantabulouzzz!” Zaterdagshow “Colors of Music” Zondagshow “A Dutch Treat”
Prijzenoverzicht toegangskaarten
Toegangskaarten bezoeker | |
kwartettencompetitie (vrijdag) | € 20,- |
korencompetitie (zaterdag) | € 20,- |
Show (vrijdagavond) | € 20,- |
Show (zaterdagavond) | € 25,- |
Show (zondagmiddag) | € 20,- |
Bezoekers passe-partout | € 90,- |
Tijdschema
21 april 2018 | Loting tijdens RvA (voorlopig competitieschema) |
7 mei 2018 | 1e Nieuwsbrief |
25 juni 2018 | 2e Nieuwsbrief |
1 juli t/m 30 september 2018 | Inschrijving & Registratie |
eind september 2018 | 3e Nieuwsbrief |
1 oktober t/m 7 januari 2019 | Reserveren hotelkamers |
1 november 2018 | Betaling registratiekosten deelnemers voldaan |
1 november 2018 | Start bestellen lunch-, dinerbonnen & parkeerkaarten |
1 december 2018 | Start toegangskaartenverkoop |
10 december 2018 | 4e Nieuwsbrief |
31 december 2018 | Betaling voldaan voor hotelkamer reserveringen en eetbonnen |
31 december 2018 | Sluiting opgave zaalhuur |
Januari 2019 | 5e Nieuwsbrief (samengevoegd met HH Nieuwsbrief) |
1 februari 2019 | Sluiting kosteloos wijzigen en aanvullen registraties |
Vanaf medio februari 2019 | Start versturen betaalde toegangskaarten |
24 februari 2019 | Sluiting opgave competitiesongs, volgorde, decorkleurkeuzen en overigen |
Eind februari/maart 2019 | Versturen badges naar contactpersoon groepen |
Maart 2019 | Sluiting opgave try-out voor kwartetten |
15 maart 2019 | Toegangskaarten worden niet meer verstuurd |
Half maart 2019 | 6e Nieuwsbrief (samengevoegd in HH Nieuwsbrief) |
29 t/m 31 maart 2019 | Holland Harmony Conventie 2019 “Passion in Harmony” |
Kostenoverzicht
Registratiekosten deelnemer | € 115,- |
Bezoekers passe-partout scout | € 90,- |
Parkeren NH Koningshof | € 5,00 voor het hele weekend bij aankoop Conventie-uitrijkaart |
normaal tarief:
eerste 3 uur gratis, daarna € 1,50 per uur of € 5 per 24 uur. |
|
Zaalhuur (vanaf 14 personen) | € 275,- per dag (08:00-24:00 uur) |
Zaalhuur (klein) | € 200,- per dag (08:00-24:00 uur) |
Hotelkamers * | Prijs incl. 6% BTW, indien betaald uiterlijk 31 dec 2018 |
Prijs incl. 9% BTW, indien betaling vanaf 1 jan 2019 | |
1-persoonskamer do-vr of vr-za | € 78,50 | € 80,72 | |
2-persoonskamer do-vr of vr-za | € 92,00 | € 94,60 | |
1-persoonskamer za -zo | € 88,50 | € 91,00 | |
2-persoonskamer za-zo | €112,00 | €115,17 | |
1-persoonskamer do-za | €157,00 | €161,44 | |
2-persoonskamer do-za | €184,00 | €189.21 | |
1-persoonskamer vr-zo | €167,00 | €171,73 | |
2-persoonskamer vr-zo | €204,00 | €209,77 | |
1-persoonskamer do-zo | €245,50 | €252,45 | |
2-persoonskamer do-zo | €296,00 | €304,38 | |
Eetbonnen | |||
Lunchbon (max. 2 per persoon) | €19,00 | € 19,54 | |
Dinerbon (max. 2 per persoon) | €26,00 | € 26,74 | |
Parkeerkaart (voor het hele weekend bij aankoop Conventie-uitrijkaart) | €5,00 | €5,00 | |
Toeristenbelasting ** | €1,60 | €1,60 |
*De kamerprijs is inclusief ontbijt, op zondag ook inclusief eenvoudige lunch, excl. toeristenbelasting. De bovenstaande prijs is voor een standaard kamer, indien een luxe kamer gewenst is, zal een toeslag berekend worden van € 20,00 per nacht. Deze eenvoudige lunch (te nuttigen in de Kempenhal tussen 12.30-13.30 uur) bestaat uit 1 kopje soep, 2 belegde broodjes en een kopje koffie of thee of een glas melk of jus. Indien externe gasten gebruik willen maken van de lunch op zondag kunnen hier losse vouchers voor gekocht worden à € 10,00 per persoon.
**De toeristenbelasting is gebaseerd op 2018. Voor 2019 is deze helaas nog niet bekend. Wanneer de toeristenbelasting voor 2019 hoger uitvalt dient er bij check in nog een restant betaling gedaan te worden door de contactpersoon van het koor.
Let op: betalingen aan het einde van het jaar lopen vertragingen op in verband met sluitingen van banken. Zorg dat je tijdig betaalt!