Veelgestelde vragen / FAQs

Veelgestelde vragen
• Wat zijn de vervoers-/parkeermogelijkheden voor het evenement?
Holiday Inn beschikt over 400 parkeerplaatsen, parkeren is tijdens Harmony College gratis en uitrijden kan op zondag vanaf 17:00, de slagboom zal dan automatisch openen.

• Hoe kan ik de organisator bereiken als ik vragen heb?
Er zal iemand aanwezig zijn van de educatie commissie in zaal Noordwijk of de centrale hal vlakbij de Rotterdam-Amsterdam zalen. Indien u niemand van de educatie commissie kunt vinden kunt u altijd terecht bij de receptie van het hotel.

• Moet ik lid worden van Holland Harmony om mee te doen?
Voorheen was altijd de regel dat je lid moet zijn van Holland Harmony om mee te mogen doen aan HaCo. Dit jaar is er een uitzondering op deze regel omdat we graag jeugd kennis laten maken met barbershop. Om dit qua kosten zo interessant mogelijk te maken hoeven zij geen lid te worden om deel te nemen aan HaCo. Dit geldt dus alleen wanneer je tussen de 16 en 29 jaar oud bent en meedoet aan het jeugdkoor. Wil je meedoen aan één van de andere stromingen en/of val je buiten deze leeftijdscategorie en ben je momenteel geen lid van Holland Harmony dan moet je naast de kosten voor HaCo ook €28,- lidmaatschap (1 jaar) betalen.

Kwartetten die mee willen doen aan de kwartetstroom dienen lid te zijn van Holland Harmony of een andere barbershoporganisatie. Dit geldt eveneens voor deelname aan de kwartetcompetitie.

• Wat is het restitutiebeleid en is mijn registratie overdraagbaar?
U bent zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van een reis en/of annuleringsverzekering. Indien u heeft betaald maar door omstandigheden niet aanwezig kunt zijn kunnen wij geen geld terug geven. U kunt wel uw deelname persoonlijk overdragen.

• Moet ik mijn ticket afgedrukt meenemen?
Dit is niet noodzakelijk.

FAQs:
• What are the transport and parking options for the event?
The Holiday Inn has 400+ parking spaces and parking is free during the Harmony College. From 17:00 Sunday the gate will automatically open when you leave.

• How can I contact the organisers if I have questions?
There will be someone from the Education Team available in the room “Noordwijk”, or the central hall near the Rotterdam/Amsterdam rooms. If you can’t find anyone from the education team, you can always go to the hotel reception.

• Do I have to become a Holland Harmony member to participate?In the past you had to become a Holland Harmony member to participate at HaCo. This year there is one exception since we want to give youth the opportunity to learn more about barbershop. When you are between 16 and 29 years old and you join the youthchorus during HaCo you don’t have to become a member of Holland Harmony. If you wish to join one of the other streams and/or you are not within this age group you will have to become a member of Holland Harmony. This will cost €28,- euro’s for a one year membership. If you are registered at another barbershoporganisation you don’t have to become a Holland Harmony member.

When you wish to join the quartetstream your quartet needs to be registered at Holland Harmony or any other barbershop organisation. Same goes for participating at quartet competition.

• What is the cancellation or transfer policy for registrations?
You are responsible for arranging your own travel and/or cancellation insurance. If you have registered but cannot attend due unforeseen circumstances, we cannot give you a refund. However you can transfer your registration to another person.

• Do I need to bring a printed copy of my ticket?
This isn’t necessary.