Locatie en faciliteiten

Alle activiteiten tijdens de conventie vinden plaats op één locatie.

De locatie is

NH Conferentiecentrum Koningshof
Locht 117
5504 RM Veldhoven

Voor meer informatie over de locatie en de faciliteiten van het hotel klik hier.

Reserveren hotelkamers

Reserveren van hotelkamers kan vanaf 1 oktober 2018 t/m 7 januari 2019, waarbij, mits per groep gereserveerd,

  • onderstaande prijzen van toepassing zijn en
  • het hotel rekening houdt met het zoveel mogelijk bij elkaar plaatsen van leden van de groep

Alle hotelboekingen worden rechtstreeks bij het hotel gedaan, dus zonder tussenkomst van Holland Harmony. Na deze periode geldt slechts plaatsing op beschikbaarheid.

Prijzen

Met NH Koningshof zijn speciale prijzen met vooruitbetaalkorting afgesproken, t.w.
€ 92,00 voor een standaardkamer voor 2 personen per nacht, incl. ontbijt, excl. toeristenbelasting
€ 78,50 voor een eenpersoonskamer per nacht, incl. ontbijt, excl. toeristenbelasting

De prijs van zaterdag op zondag kan iets hoger uitvallen indien op zondag een brunch genuttigd wordt i.p.v. ontbijt. Dit hangt af van het te volgen programma op zondag.
Dit aanbod is beschikbaar voor iedereen die de Holland Harmony Conventie bijwoont (deelnemers en gasten).

Voorwaarden

Voorwaarde is dat geboekt wordt via de contactpersoon van de groep, dus geen individuele boekingen van koorleden. Zodoende kan efficiënter gewerkt worden door het hotel, en kunnen koorleden zoveel mogelijk bij elkaar geplaatst worden.

Inchecken: 15:00 uur  |    Uitchecken: 12:00 uur
Bagagekluisjes zijn gratis beschikbaar.

Uiteraard is iedereen vrij andere hotelaccommodatie te regelen, indien gewenst.

Boekingsprocedure

De hierboven genoemde prijzen zijn geldig als de onderstaande boekingsprocedure gevolgd wordt:

  • De boekingen worden gedaan door de contactpersoon van de groep door gebruik te maken van het boekingsformulier dat vanaf ca. half augustus hier te downloaden is.
    Insturen (mailen) naar de nader op te geven contactpersoon bij NH Koningshof kan vanaf 1 oktober 2018 t/m 7 januari 2019.
  • De contactpersoon verstuurt het volledig ingevulde boekingsformulier naar de contactpersoon van het hotel (naam volgt nog)
  • NH Koningshof behandelt de aanvragen op volgorde van binnenkomst. Het hotel houdt rekening met het zoveel mogelijk bij elkaar plaatsen van koorleden van hetzelfde koor
  • NH Koningshof boekt de kamers en de contactpersoon krijgt een bevestiging en betalingsgegevens van de reservering
  • De boeking is pas definitief als de betaling ontvangen is

Betaling
De betaling dient volledig voldaan te zijn vóór 8 januari 2019.

Annuleringsregeling
Het hotel heeft een strikt beleid betreffende niet-terugbetaalbare vooruitbetalingstarieven, dat geen ruimte biedt voor enige aanpassing of annulering. Neem in het geval van overmacht contact op met het hotel.

Parkeren

Er is ruim voldoende parkeergelegenheid op het eigen terrein van het hotel.

Nieuw dit jaar is het berekenen van parkeerkosten door het hotel.
Voor het conventieweekend hebben we een speciale deal kunnen maken.
Voor € 5,00 kan je een parkeerkaart kopen, waarmee je onbeperkt in- en uitrijden kan vanaf aankomst donderdag/vrijdag t/m zondag. Je kunt de parkeerkaart ter plekke kopen of tegelijkertijd met het reserveren van de kamer.

Normale tarieven: eerste 3 uur gratis, daarna € 1,50 per uur of € 5,- voor 24 uur

Eten en drinken

Ontbijt, lunch & diner

Lunch en diner kunnen worden genuttigd in de grote eetzaal. T.z.t. zullen de menu’s hier op de website geplaatst worden. Het is altijd mogelijk speciale dieetwensen door te geven. Er wordt gewerkt met lunch- en dinerbonnen. Deze kunnen besteld worden bij het hotel via het bestelformulier dat hier t.z.t. te downloaden zal zijn.
Lunch                   :  € 19,-
Diner                    :  € 26,-
Toegang tot de eetzaal wordt alleen verkregen door inleveren van de desbetreffende lunch- of dinerbon. In het hotel kunnen deze bonnen ook nog gekocht worden.

Ontbijt (en brunch op zondag) is inbegrepen in de prijs voor diegenen die in het hotel die nacht overnacht hebben. Als er een brunch is dan wordt er €10 per persoon meer gerekend voor de hotelkamer.

Consumpties

Voor de snelheid van afrekenen bij de bars zal dit jaar weer gewerkt worden met consumptie muntjes. Deze kunnen gekocht worden in het hotel.

Zaalhuur op de competitiedag

Kwartettencompetities

Voor de kwartettencompetitie op vrijdag geldt, dat er zonder kosten twee zalen door de organisatie beschikbaar gesteld worden, waarin de kwartetten zich de laatste 15 minuten voor hun optreden kunnen concentreren. Daarnaast kan een kwartet op vrijdag een kleine zaal huren voor de prijs van € 200,-. Die zaal is dan beschikbaar van 08:00 tot 24:00 uur.

Korencompetities

Voor de korencompetities op zaterdag gaan we ervan uit, dat elk koor een eigen zaal huurt. Het koor gaat dan vanuit die eigen zaal direct naar het podium. De zaal is beschikbaar op zaterdag 08:00 – 24:00 uur en kost € 275,-. Eventueel kan er ook een zaal op vrijdag gehuurd worden.

Samen delen

Om de kosten wat te drukken, kunnen groepen onderling regelen één zaal te huren en deze samen te delen. Er kan slechts één hoofdhuurder voor de zaal zijn. Deze ontvangt de rekening voor de zaal. Onderling zullen jullie dan tot verrekening van de kosten moeten komen.

Opgaveformulier zaalhuur en Overzicht van zaalhuur volgen hier (vanaf 15 oktober 2018 t/m 1 januari 2019)

Voorzieningen en gebruik

De zaal is voorzien van kledingrekken en een aantal tafels en stoelen. Buiten de zaal is vers water incl. bekers aanwezig. Er staan geen risers in de zalen, maar men kan desgewenst wel eigen risers meenemen. Houd er wel rekening mee, dat er geen opslagruimte is voor risers buiten de gehuurde tijden. De zaal is schoon bij oplevering en wordt door de huurder ook weer netjes achtergelaten. Eventuele extra schoonmaakkosten of beschadigingen worden achteraf bij het betreffende koor in rekening gebracht. Het is niet de bedoeling koffie/thee/lunch te nuttigen in de gehuurde zaal of gangen rondom deze zalen.

Scouts

Voor een optimale beleving en een prettige voorbereiding, op de competitiedag zelf, is het ideaal als groep om een scout aan te stellen. Een scout zingt zelf niet mee met de groep en is beschikbaar voor alle regel- en informatiezaken om het optreden heen. Voor de scout moet een Bezoekers passe partout aangeschaft worden (€ 90,-).

Plattegrond Koningshof

Calamiteitennummers

In geval van een calamiteit kan contact opgenomen worden met: lijst met nummers is beschikbaar begin maart 2019

EHBO

Aanmeldingen van EHBO bevoegden en BHV-ers (per koor) graag doorgeven via CT2019@hollandharmony.nl

Vragen

Heb je nog vragen na het doorzoeken van deze informatie specifiek over de locatie en de faciliteiten, stel deze dan gerust via het contactformulier.