Locatie en faciliteiten

Alle activiteiten tijdens de conventie vinden plaats op één locatie.

De locatie is

NH Conferentiecentrum Koningshof
Locht 117
5504 RM Veldhoven

Voor meer informatie over de locatie en de faciliteiten van het hotel klik hier.

Reserveren hotelkamers

Reserveren van hotelkamers kan vanaf 1 oktober 2018 t/m 31 december 2018, waarbij, mits per groep gereserveerd, en de reservering betaald is

  • onderstaande prijzen van toepassing zijn en
  • het hotel zoveel mogelijk rekening probeert te houden met het bij elkaar plaatsen van leden van de groep

Uiteraard is de mogelijkheid tot bij elkaar plaatsen afhankelijk van de specifieke wensen en de beschikbaarheid en kan helaas dan ook niet gegarandeerd worden.

Hotelboekingen moeten rechtstreeks bij het hotel gedaan worden, dus zonder tussenkomst van Holland Harmony. Lees hieronder bij “Boekingsprocedure” hoe.
Vanaf 1 januari gelden hogere prijzen ivm de verhoging van BTW van 6% naar 9%. Tevens geldt slechts plaatsing op beschikbaarheid.

Prijzen

Met NH Koningshof zijn speciale prijzen met vooruitbetaalkorting afgesproken, t.w.

donderdag-, vrijdag- en zondagnacht:

–       Eenpersoons standaardkamer: € 80,20 per kamer per nacht

–       Tweepersoons standaardkamer: € 95,40 per kamer per nacht

Bovenstaande prijs is inclusief toeristenbelasting,  inclusief ontbijt. Tevens is bovenstaande prijs voor een standaard kamer, indien een luxe kamer gewenst is, zal een toeslag berekend worden van € 20,00 per nacht.

 

zaterdagnacht:

–       Eenpersoons standaardkamer: € 90,20 per kamer per nacht

–       Tweepersoons standaardkamer: € 115,40 per kamer per nacht

De kamerprijs van zaterdagnacht is inclusief toeristenbelasting, inclusief een ontbijt (te nuttigen tussen 8.00 – 10.00 uur) en een eenvoudige lunch* (te nuttigen in de Kempenhal tussen 12.30-13.30 uur.)

* Deze eenvoudige lunch bestaat uit 1 kopje soep, 2 belegde broodjes en een kopje koffie of thee of een glas melk of jus. Indien externe gasten gebruik willen maken van de lunch op zondag kunnen hier losse vouchers voor gekocht worden à € 10,00 per persoon.

Dit aanbod is beschikbaar voor iedereen die de Holland Harmony Conventie bijwoont (deelnemers en gasten). Let op! Deze prijzen gelden alleen als de betaling ontvangen is door NH Koningshof vóór 31 december 2018. Per 1 januari 2019 wordt het BTW tarief van 6 naar 9%. Alle reserveringen die na 1 januari gedaan worden en betalingen die na 1 januari worden ontvangen worden duurder. Het exacte prijsoverzicht volgt binnenkort.

Boekingsprocedure

Voor een vlotte verwerking en afhandeling geldt de onderstaande boekingsprocedure:

  • De boekingen worden gedaan door de contactpersoon van de groep** door gebruik te maken van het boekingsformulier dat vanaf ca. half augustus hier te downloaden is.
    Download boekingsformulier hier: boekingsformulier per groep
    Insturen (mailen) naar  NH Koningshof kan vanaf 1 oktober 2018 t/m 30 december 2018.
  • De contactpersoon verstuurt het volledig ingevulde boekingsformulier naar de contactpersoon van het hotel: mail naar rsv.nhkoningshof@nh-hotels.com
  • NH Koningshof behandelt alleen de aanvragen die gedaan zijn door één contactpersoon van een groep.
  • NH Koningshof behandelt de aanvragen op volgorde van binnenkomst. Het hotel houdt zoveel mogelijk rekening met het bij elkaar plaatsen van koorleden van hetzelfde koor. Dit kan helaas niet gegarandeerd worden.
  • NH Koningshof boekt de kamers en de contactpersoon krijgt een bevestiging en betalingsgegevens van de reservering.
  • De boeking is pas definitief als de betaling ontvangen is.
  • De contactpersoon (of een afgevaardigde) komt alle sleutels halen bij de receptie. De contactpersoon verdeelt zelf de sleutels onder de koorleden. De sleutels, die dan over zijn, worden terug gebracht naar de receptie, zodat die individueel opgehaald worden.

** deze contactpersoon hoeft niet dezelfde te zijn als de conventiecontactpersoon voor Holland Harmony

Betaling
De betaling dient volledig voldaan te zijn vóór 31 december 2018 (voor bovenstaande tarieven).

Annuleringsregeling

Annuleringen dienen schriftelijk gedaan te worden. De datum van ontvangst van de e-mail wordt als datum van de annulering gezien.

NH Koningshof hanteert de volgende annuleringsvoorwaarden:

  • annulering vanaf 1 januari 2019 tot 1 maand voor aanvang: er wordt 15% van de waarde van de geannuleerde groep/kamer doorbelast
  • annulering tussen 4 en 3 weken voor aanvang: er wordt 35% van de waarde van de geannuleerde groep/kamer doorbelast
  • annulering tussen 3 weken en 14 dagen voor aanvang: er wordt 60% van de waarde van de geannuleerde groep/kamer doorbelast
  • annulering tussen 14 dagen en 7 dagen voor aanvang: er wordt 85% van de waarde van de geannuleerde groep/kamer doorbelast
  • annulering minder dan 7 dagen voor aanvang: er wordt 100% van de waarde van de geannuleerde groep/kamer doorbelast

Het is een overweging een annuleringsverzekering af te sluiten, dit is niet mogelijk bij het hotel te doen.

Voorwaarden

Voorwaarde is dat geboekt, gecommuniceerd en afgehandeld wordt via de contactpersoon van de groep. Zodoende kan efficiënt gewerkt worden door het hotel, en kan een snelle afhandeling gewaarborgd worden aan de balie.

Verder geldt:

Inchecken: vanaf 15:00 uur
Uitchecken: voor 12:00 uur

Bagagekluisjes zijn gratis beschikbaar.

Uiteraard is iedereen vrij andere hotelaccommodatie te regelen, indien gewenst.

Parkeren

Er is ruim voldoende parkeergelegenheid op het eigen terrein van het hotel.

Nieuw dit jaar is het berekenen van parkeerkosten door het hotel.
Voor het conventieweekend hebben we een speciale deal kunnen maken.
Voor € 5,00 kan je een parkeerkaart kopen, waarmee je onbeperkt in- en uitrijden kan vanaf aankomst donderdag/vrijdag t/m zondag. Je kunt de parkeerkaart ter plekke kopen of vooraf bestellen bij het hotel, samen met de lunch- en dinerbonnen.

Normale tarieven: eerste 3 uur gratis, daarna € 1,50 per uur of € 5,- voor 24 uur

Eten en drinken

Ontbijt, lunch & diner

Lunch en diner kunnen worden genuttigd in de grote eetzaal. T.z.t. zullen de menu’s hier op de website geplaatst worden. Het is altijd mogelijk speciale dieetwensen door te geven. Er wordt gewerkt met lunch- en dinerbonnen. Deze kunnen besteld worden bij het hotel via het bestelformulier dat hier t.z.t. te downloaden zal zijn (ca. 1 november). Bij aankomst kunnen de bestelde lunch- en dinerbonnen en parkeerkaarten in één geheel bij de receptie opgehaald worden door de contactpersoon (of afgevaardigde) van de groep.

Lunch***                   :  € 19,-
Diner***                    :  € 26,-

*** prijzen zijn inclusief BTW. Deze prijzen zijn alleen geldig bij bestellen en betalen vóór 31 december 2018! (door BTW verhoging van 6 naar 9% op o.a. voedingswaren per 1 januari 2019).

Toegang tot de eetzaal wordt alleen verkregen door inleveren van de desbetreffende lunch- of dinerbon. In het hotel kunnen deze bonnen ook nog gekocht worden.

Ontbijt (en eenvoudige lunch op zondag) is inbegrepen in de prijs voor diegenen die in het hotel die nacht overnacht hebben.
Deze eenvoudige lunch bestaat uit 1 kopje soep, 2 belegde broodjes en een kopje koffie of thee of een glas melk of jus.
Indien externe gasten gebruik willen maken van de lunch op zondag kunnen hier losse vouchers voor gekocht worden à € 10,00 per persoon.

Consumpties

Voor de snelheid van afrekenen bij de bars zal dit jaar weer gewerkt worden met consumptie muntjes. Deze kunnen gekocht worden in het hotel.

Zaalhuur op de competitiedag

Kwartettencompetities

Voor de kwartettencompetitie op vrijdag geldt, dat er zonder kosten twee zalen door de organisatie beschikbaar gesteld worden, waarin de kwartetten zich de laatste 15 minuten voor hun optreden kunnen concentreren. Daarnaast kan een kwartet op vrijdag een kleine zaal huren voor de prijs van € 200,-. Die zaal is dan beschikbaar van 08:00 tot 24:00 uur.

Korencompetities

Voor de korencompetities op zaterdag gaan we ervan uit, dat elk koor een eigen zaal huurt. Het koor gaat dan vanuit die eigen zaal direct naar het podium. De zaal is beschikbaar op zaterdag 08:00 – 24:00 uur en kost € 275,-. Eventueel kan er ook een zaal op vrijdag gehuurd worden.

Samen delen

Om de kosten wat te drukken, kunnen groepen onderling regelen één zaal te huren en deze samen te delen. Er kan slechts één hoofdhuurder voor de zaal zijn. Deze ontvangt de rekening voor de zaal. Onderling zullen jullie dan tot verrekening van de kosten moeten komen.

Opgaveformulier zaalhuur en Overzicht van zaalhuur staan hier beschikbaar (vanaf 15 oktober 2018 t/m 1 januari 2019).

Voorzieningen en gebruik

De zaal is voorzien van kledingrekken en een aantal tafels en stoelen. Buiten de zaal is vers water incl. bekers aanwezig. Er staan geen risers in de zalen, maar men kan desgewenst wel eigen risers meenemen. Houd er wel rekening mee, dat er geen opslagruimte is voor risers buiten de gehuurde tijden. De zaal is schoon bij oplevering en wordt door de huurder ook weer netjes achtergelaten. Eventuele extra schoonmaakkosten of beschadigingen worden achteraf bij het betreffende koor in rekening gebracht. Het is niet de bedoeling koffie/thee/lunch te nuttigen in de gehuurde zaal of gangen rondom deze zalen.

Plattegrond Koningshof

Overzichtsplattegrond en begane grond in meer detail.

Calamiteitennummers

In geval van een calamiteit kan contact opgenomen worden met: lijst met nummers is beschikbaar begin maart 2019

EHBO

Aanmeldingen van EHBO bevoegden en BHV-ers (per koor) graag doorgeven via CT2019@hollandharmony.nl

Vragen

Heb je nog vragen na het doorzoeken van deze informatie specifiek over de locatie en de faciliteiten, stel deze dan gerust via het contactformulier.