Whale City Sound gaat zich bezighouden met een nieuw soort mediacampagne. Wellicht dat andere koren binnen Holland Harmony hier ook iets mee kunnen, zeker als deze campagne succesvol wordt.
Als je op de link www.zingendemannen.nl klikt, kom je allerlei verwijzingen tegen die de gebruiker richting Whale City Sound zullen brengen.
Er staat een complete campagne klaar, incl. radio spots voor radio NH en AT5.
Radio:
3 weken lang zijn we te horen op radio NH, t.w.
– op werkdagen in de ochtend – en avondspits en rond het middaguur;
– op zaterdag 10.00- en 12.00 uur voor en na “het sportcafe” van Leo Driessen;
– op zondag 10.00- en 12.00 uur voor en na “de keuze van Cor”, muziekprogramma van Cor Bakker;
Op die tijdstippen denken we onze doelgroep “mannen” het best te kunnen bereiken.
Totaal zijn het 120 spotjes van 20 seconden die – in 2-en geknipt- worden uitgezonden.
Onze spot van 15 sec., dan andere reclame(s) en dan wij weer met een zgn. “tagon” van 5 sec. met nogmaals ( “in herhaling kracht”) een oproep om naar www.zingendemannen.nl te gaan.
Online:
Daarnaast -en ook gedurende 3 weken- krijgen de bezoekers van de AT5.nl en NHnieuws.nl een banner van ons in beeld met dezelfde oproep.
Om ons aantal (200.000) zo optimaal mogelijk te in te zetten komen die “pop-ups” alleen in beeld bij bezoekers uit Amsterdam, Haarlem, Alkmaar, Zaanstad, Purmerend, IJmond.
Met 1 click worden ze doorgelinkt naar www.zingendemannen.nl
Website:
www.zingendemannen.nl is de website, “landingspagina” van Whale City Sound waar geïnteresseerden kennismaken met ons koor en om gebruik te maken van het formulier voor een kennismaking.
Facebook:
Banner, met de oproep aan iedereen om dat te delen op de eigen facebookpagina.